رئیس سازمان چای از رشد ۴۵ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای خبر داد و گفت: ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به چایکاران پرداخت شد.

حبیب جهان ساز رئیس سازمان چای از رشد ۴۵ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای خبر داد و گفت: برای سال زراعی آینده قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای درجه یک، شش هزار و ۶۹۰ تومان و درجه ۲، چهار هزار و ۷۸۱ تومان اعلام شد.

او افزود: شورای قیمت گذاری نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای را بر مبنای هزینه‌های تولید، تورم و سود مناسب کشاورزان تعیین کرد، اما این موضوع بدان معنا نیست که چایکار الزاما برگ سبز تولیدی را به دولت تحویل دهد.

نرخ خرید تضمینی هر کیلو برگ سبز درجه یک ۶ هزار و ۶۹۰ تومان اعلام شد

جهان ساز ادامه داد: دولت نرخ خرید تضمینی را اعلام‌ می‌کند تا در صورتی که بازار کشش نداشت یا نرخ بازار کمتر از خرید تضمینی بود، به امر خرید ورود کند.

رئیس سازمان چای با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به چایکاران در حال انجام است، بیان کرد: تاکنون ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار چایکاران قرار گرفته که این امر منجر به دلگرمی چایکاران می‌شود.

او با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به زراعی تا پایان اسفند ادامه دارد، گفت: با گرم شدن هوا دیگر امکان به زراعی وجود ندارد، اما تسهیلات سرمایه در گردش در طول سال پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و ۱۸ میلیارد تومان به زراعی در اختیار چایکاران قرار گرفته است، گفت:با پرداخت تسهیلات به زراعی علاوه بر بازگشت ۵۰۰ هکتار از باغات رها شده به چرخه تولید، کیفیت برگ سبز تولیدی هم افزایش می‌یابد.

جهان ساز متوسط قیمت هر کیلو چای را ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان اعلام کرد.

او در پایان تصریح کرد: گرچه تولید برگ سبز چای به شرایط جوی بستگی دارد، اما برآورد‌ها حاکی از آن است که تولید برگ سبز چای به بالای ۱۳۵ هزار تن برسد.

انتهای پیام/

دسته ها :
شنبه شانزدهم 12 1399

بزرگترین راهنمای تولید محتوا سایت


محمدرضا نورآبادی در چگونه ابر کلمات بسازیم (با کلمات فارسی)

درج آگهی استخدام اخبار استخدامی استخدام‌های سراسری استخدام‌های بانک‌ها استخدام‌های تهران استخدام‌های استان‌ها دانلود سئوالات استخدامی

بلکه قصدمان این بود که در مورد هر یک از انواع محتوای قابل نشر در اینستاگرام، برخی نکات و بایدها و نبایدها را یادآوری کنیم.

چند ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام (۱) ✔ تمرین و مشارکت در بحث ✔ تولید محتوا ✔ مختص کاربر ویژه

محتوایی است که مختص شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، فیس‌بوک، تامبلر، پینترست، واتس‌اپ، لینکدین و… تولید می‌شود و ساختارشان با یکدیگر متفاوت و بر اساس نوع شبکه‌ اجتماعی مدنظر است.

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود این سایت وجود دارد؟

اما سرعت بالای ایجاد این گونه آموزش ها موجب شده تا برخی از وب سایت ها و برخی از شرکت ها برای ایجاد آموزش های خود از این روش استفاده نمایند.

معمولا زمان و هزینه تولید این گونه آموزش ها زیاد است اما از آنجایی که به صورت کاملا تعاملی ساخته می شوند می توانند کمک موثری برای فراگیری دانش آموزان داشته باشند.

امکانات جدید مانند استفاده از کتابخانه های جی کوئری و دیگر کتابخانه های جاوا اسکریپت می تواند کمک شایانی به متحرک نمودن صفحات نماید.

جهرمی همچنین بر اهمیت دسته بندی رده سنی برای اپلیکیشن ها و سایر محصولات تاکید کرد و افزود: با این اقدام، مسائل زیادی حل می شود؛ به عنوان مثال پدر و مادر می دانند که فرزند آنها خواندن بیشتر چه چیزی نگاه می کند.

دسته ها :
دوشنبه چهارم 6 1398

کمی درباره مدیریت اینستاگرام نرم افزار


فراز گرگین در نقاط اهرمی، نقاط کلیدی و نقاط مرزی در سیستمها

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، محمد جواد اذری جهرمی امروز پنجشنبه در نشستی صمیمانه با استارتاپ‌ها و فعالان حوزه اپلیکیشن در سالن اصلی عمارت کلاه فرنگی ، به بحث و بررسی درباره تولید محتوا در فضای مجازی و نیز تعامل استارتاپ ها با وزارت ارتباطات برای برگزاری جشنواره کودک انلاین پرداخت.

شناسه کاربری یا ایمیل خود را وارد نمایید.در صورت صحیح بودن، پسورد جدید به ایمیلتان ارسال خواهد شد

سعی کنید حتی اگر از سایر فرمت‌ها مانند عکس و ویدیو استفاده می‌کنید، حتماً در کپشن آن متنی هرچند کوتاه نیز قرار دهید.

با عضویت به عنوان کاربر ویژه‌ی متمم، علاوه بر دسترسی به این مطلب، به سایر بحث‌هایی که تحت عنوان مطالب مشابه تولید محتوا و استراتژی محتوا مطرح می‌شوند نیز دسترسی پیدا می‌کنید.

مجموعه افرادی که محتوای تولید شده توسط یک ناشر را مطالعه می‌کنند/ مصرف می‌کنند.

آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

برای تولید محتوای الکترونیکی باید ابتدا موضوعات کتابها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار بگیرد. دانش آموزان باید در حیطه کتابها مطالبی را فرا گیرند.

کتاب دشواری انتخاب

فراز گرگین در راهکارها را با توجه به محدوده اثر و افق زمانی آنها تحلیل کنید

فرایندی که به شکل دیجیتال و یا توسط تیمی از افراد انجام می‌گیرد و در آن با بررسی محتوا، مانع بروز مشکلات حقوقی (از جمله مسائل مرتبط با حق نشر) می‌شوند.

این آموزش ها معمولا با سرعت متوسط تولید می شوند و برای ساخت بیشتر بخوانید آن ها معمولا تجهیزات متوسط رو به بالا نیاز است.

سعی کنید که محتواهای خود را با فرمت یا ظاهر یکسان را در کنار یکدیگر قرار ندهید.

در مقاله زیر چهار فرمت برای تولید و ارائه محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام معرفی می‌کنیم و نکاتی را برای موفقیت و بهبود محتوای هرکدام از این فرمت‌ها خواهیم گفت.
دسته ها :
يکشنبه ششم 5 1398



من نرم افزار شما رو دانلود کردم اما هر کار میکنم نصب نمیشه.چطوری باید روی ویندوز نصبش کنم؟

زمانی که یک نفر بر روی یک لینک تبلیغاتی و یا یک مطلب کلیک می‌کند.

کاش در شبکه‌های اجتماعی هم به صورت موردی بیشتر روی این موارد کار کنید و فیدبک بگیرید.

تسلط کافی نویسنده بر مطالب و محتوای الکترونیک یکی از موارد و نکاتی است که باید به آن توجه شود. مطالعاتی که در زمینه یک موضوع صورت می‎گیرد و همچنین تجربیات نویسنده در تهیه محتوایی ارزشمند اهمیت دارد. به هر میزان که در تولید محتوای الکترونیک دقت بیشتری شود، مطالب نیز مفیدتر و جامع تر بیان میگردند. از اینرو توصیه می‎شود در هنگام تهیه مطلب در رابطه با هر موضوعی، مطالعات لازم صورت بگیرد.

زمان چندانی از مطرح شدن تولید محتوا بعنوان یک تخصص در وب فارسی نمی گذرد و برای نگاهی تخصصی تر به این موضوع نیازمند ترجمه اصطلاح های مطرح شده‌ی تخصصی در این زمینه هستیم.

ترتیبی که متمم برای خواندن مطالب سری تولید محتوا به شما پیشنهاد می‌کند:

تعداد افرادی که رفتار مورد نظر مدیر سایت را اتخاذ می‌کنند، تقسیم بر تمامی بازدید کنندگان یک سایت.

محتواهای الکترونیک باید ذهن دانش آموز را درگیر نماید و او را برای ادامه خواندن مطالب ترغیب کند. برای مثال استفاده از پرسشهایی در طول این آدرس ارائه محتوا و یا درخواست از وی برای انجام یک آزمایش کوتاه یا حل مسئله می‎تواند در تاثیرگذاری محتوای الکترونیکی مطلوب واقع شود.

معمولا زمان و هزینه تولید این گونه آموزش ها زیاد است اما از آنجایی که به صورت کاملا تعاملی ساخته می شوند می توانند کمک موثری برای فراگیری دانش آموزان داشته باشند.

«احساس ما این است که در این حوزه همه باید فعال باشند. نگاه آموزش و پرورش در این زمینه مثبت است اما شاید به دید یک کسب و کار به آن نگریسته نه یک وظیفه.

بدیهی است قرار نیست همه‌ی مواردی که در این فهرست پیشنهاد می‌شوند، برای همه‌ی ما – مستقل از نوع اکانت و هدف‌مان از فعالیت در ادامه مطلب اینستاگرام – مفید و مناسب باشند.

اما بخش عمده در این آموزش ها ارتباط با کاربر و درگیر کردن آن ها با آموزش می باشد. آموزش به این روش یکی از موثرترین آموزش ها را حاصل می شود.

هم جنبه اطلاع رسانی دارد و هم دیدگاه خودمان را مطرح کرده ایم.

مهدی فلاحی در هشت خرده مهارت برای تصمیم گیری بهتر و حل مسئله
دسته ها :
شنبه چهارم 3 1398
X