من نرم افزار شما رو دانلود کردم اما هر کار میکنم نصب نمیشه.چطوری باید روی ویندوز نصبش کنم؟

زمانی که یک نفر بر روی یک لینک تبلیغاتی و یا یک مطلب کلیک می‌کند.

کاش در شبکه‌های اجتماعی هم به صورت موردی بیشتر روی این موارد کار کنید و فیدبک بگیرید.

تسلط کافی نویسنده بر مطالب و محتوای الکترونیک یکی از موارد و نکاتی است که باید به آن توجه شود. مطالعاتی که در زمینه یک موضوع صورت می‎گیرد و همچنین تجربیات نویسنده در تهیه محتوایی ارزشمند اهمیت دارد. به هر میزان که در تولید محتوای الکترونیک دقت بیشتری شود، مطالب نیز مفیدتر و جامع تر بیان میگردند. از اینرو توصیه می‎شود در هنگام تهیه مطلب در رابطه با هر موضوعی، مطالعات لازم صورت بگیرد.

زمان چندانی از مطرح شدن تولید محتوا بعنوان یک تخصص در وب فارسی نمی گذرد و برای نگاهی تخصصی تر به این موضوع نیازمند ترجمه اصطلاح های مطرح شده‌ی تخصصی در این زمینه هستیم.

ترتیبی که متمم برای خواندن مطالب سری تولید محتوا به شما پیشنهاد می‌کند:

تعداد افرادی که رفتار مورد نظر مدیر سایت را اتخاذ می‌کنند، تقسیم بر تمامی بازدید کنندگان یک سایت.

محتواهای الکترونیک باید ذهن دانش آموز را درگیر نماید و او را برای ادامه خواندن مطالب ترغیب کند. برای مثال استفاده از پرسشهایی در طول این آدرس ارائه محتوا و یا درخواست از وی برای انجام یک آزمایش کوتاه یا حل مسئله می‎تواند در تاثیرگذاری محتوای الکترونیکی مطلوب واقع شود.

معمولا زمان و هزینه تولید این گونه آموزش ها زیاد است اما از آنجایی که به صورت کاملا تعاملی ساخته می شوند می توانند کمک موثری برای فراگیری دانش آموزان داشته باشند.

«احساس ما این است که در این حوزه همه باید فعال باشند. نگاه آموزش و پرورش در این زمینه مثبت است اما شاید به دید یک کسب و کار به آن نگریسته نه یک وظیفه.

بدیهی است قرار نیست همه‌ی مواردی که در این فهرست پیشنهاد می‌شوند، برای همه‌ی ما – مستقل از نوع اکانت و هدف‌مان از فعالیت در ادامه مطلب اینستاگرام – مفید و مناسب باشند.

اما بخش عمده در این آموزش ها ارتباط با کاربر و درگیر کردن آن ها با آموزش می باشد. آموزش به این روش یکی از موثرترین آموزش ها را حاصل می شود.

هم جنبه اطلاع رسانی دارد و هم دیدگاه خودمان را مطرح کرده ایم.

مهدی فلاحی در هشت خرده مهارت برای تصمیم گیری بهتر و حل مسئله
دسته ها :
شنبه چهارم 3 1398
X